Khamis, 18 Julai 2013

#PRK Kuala Besut : Pelik tapi benar, PAS tak benar Azlan bercakap dengan media?


“Janji itu kemudian kerana yang penting kita nak menang dulu,” kata calon PAS, Endot @ Azlan Yusof, 48, ketika ditanya janjinya jika memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Kuala Besut, 24 Julai ini.

Azlan atau lebih dikenali sebagai Che Long dalam kalangan keluarga dan penduduk tempatan berkata, beliau yakin menang kerana sudah dikenali penduduk setempat.

“Saya orang Kampung Baharu yang sudah lama bergaul dengan penduduk di sini. Sebelum jadi calon pun, saya duduk dengan rakyat, jadi kenalah pilih saya supaya senang untuk kesinambungan jika mempunyai sebarang masalah,” katanya.

Beliau yang berkelulusan SPM dan memegang jawatan Bendahari PAS Besut tidak dibenarkan bebas bercakap dengan media tanpa pemantauan daripada pihak pengurusan PRK parti berkenaan.

Pelbagai agensi media yang membuat liputan sepanjang PRK Kuala Besut mengeluh kerana berdepan masalah untuk menemuramah Azlan terutama ketika ditemui pada sesi turun padang bertemu pengundi di sekitar kawasan ini.

Kepemimpinan parti berkenaan memutuskan calonnya tidak boleh mengeluarkan kenyataan kepada media, berikutan bimbang kenyataan Che Long boleh memakan diri serta menjejaskan peluang untuk menang kerusi DUN Kuala Besut.

Warna-warni Politik
Torashah

Tiada ulasan:


Bertempat di Bandar Saujana Utama, Kuala Selangor

Bertempat di Bandar Saujana Utama, Kuala Selangor