Isnin, 18 Oktober 2010

Sudah tiba masanya saya buat pendedahan - N. Gobalakrishnan!














Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan menyifatkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali sebagai rasis kerana pernah memanggilnya dengan panggilan 'paria' sewaktu mesyuarat Majlis Tertinggi parti di Kemaman, Terengganu.

Menurutnya, tindaka...n itu menjejaskan hubungan di antara kedua-dua mereka namun beliau tidak mahu terlampau mengambil pusing mengenainya atas nama perpaduan dalam parti."Akibat manipulasi Azmin terhadap saya, saya tidak pernah dilantik ke sebarang jawatan.

Tetapi saya tidak kisah dan sentiasa tenang sebagai Ahli Majlis Tertinggi parti."Apa pun saya rasa kini sudah tiba masanya untuk membuat pendedahan kerana Azmin turut melakukan manipulasi dalam pemilihan parti kali ini," dakwanya pada sidang akhbar di Lobi Parlimen di sini.

Turut bersama dalam sidang akhbar itu Ahli Parlimen Kapar, S.Manikavasagam dan Ahli Parlimen Kelana Jaya, Loh Gwo-Burne.Gobalakrishnan menambah, Azmin juga menjadi punca kepada keretakan hubungannya dengan kerajaan pakatan pembangkang di Selangor dan Kedah."Saya tidak berpeluang membawa perkara ini ke atas kerana Azmin sentiasa berada di antara kedua-dua kerajaan negeri itu," ujarnya.

Dalam pada itu, beliau turut mempersoalkan mengapa tiada tindakan daripada parti dan pihak polis terhadap Ketua Cabang Subang Jaya, R. Sivarasa dan Ketua Cabang Kota Raja, Dr. A. Xavier Jayakumar yang didakwanya tidak mengikut prosedur betul dalam mengekalkan kedudukan masing-masing.

"Terdapat bukti video ditayangkan di laman web menunjukkan Xavier secara terang-terangan menggunakan samseng bagi membolehkan beliau terus mengekalkan kedudukannya."Disebabkan itu saya hairan, mengapa tiada tindakan daripada parti ke atasnya. Juga saya terfikir mengapa pihak polis tidak menangkap beliau," katanya.

Sementara itu, Azmin ketika ditemui pemberita menafikan tuduhan yang dilemparkan ke atasnya bahawa beliau memanipulasi keadaan."Bagaimana saya boleh memanipulasi undi? Ia adalah pengundian terus. Setiap ahli mempunyai satu undi dan saya tidak berada di kedudukan yang membolehkan saya memanipulasi undi," katanya.

Taubat! Saya tak mau gigit polis lagi..saya mau gigit Azmin..huhuhu!!!

Warna-warni politik
Torashah..

See More

Tiada ulasan:


Bertempat di Bandar Saujana Utama, Kuala Selangor

Bertempat di Bandar Saujana Utama, Kuala Selangor